Q Clinical

Studies

Qclinical Therapeutische gebieden Registreer hier

1. Hoog cholesterol

Hoog cholesterol is gebruikelijk, maar kan leiden tot ernstige gezondheidsproblemen zoals een hartaanval en een beroerte.
Leeft u met hoog cholesterol?
Als dat het geval is, bent u mogelijk geïnteresseerd in een lokaal klinisch onderzoek met hoog cholesterolgehalte.

2. Diabetes

Diabetes, is een ziekte met weinig symptomen, maar heeft potentieel veel negatieve effecten op de kleinere takken van de bloedvaten, de ogen en de nieren.
Diabetes mellitus is een aandoening waarbij uw bloedsuikerspiegels te hoog zijn omdat het lichaam het niveau niet goed kan regelen. Insuline is een hormoon dat wordt geproduceerd door de
alvleesklier en dat de bloedsuikerspiegel verlaagt door de suiker (glucose) te helpen in uw lichaamscellen te komen en deze als een energiebron te gebruiken.
Onderzoek is de enige weg naar een beter leven voor mensen met diabetes. (quote Diabetes Fund) In de komende jaren zal een meer en meer geavanceerde manier van toepassing worden ontwikkeld. Als u diabetes heeft en van de gelegenheid gebruik wilt maken om te studeren om een ​​nieuw product te gebruiken, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen als u het invoerformulier invult.

3. COPD.

Heb je problemen met ademhalen?
Kortademigheid, chronische hoest- of ademhalingsmoeilijkheden.
COPD (= Chronisch Obstructieve Longziekte) is meer en meer een groeiend probleem. Preventieve medicatie lijkt een belangrijker aandachtspunt te worden.

4. botten, gewrichten en spieren

Knie pijn?, Osteoporose ?, Artritis ?, Lowbackpain?
Samen zijn de botten, gewrichten en spieren uw voertuig!

5. Diverse ziekten.

Door de jaren heen hebben onze centra meer dan 50 verschillende soorten ziekten uitgevoerd.
Het zou te veel zijn om elk onderzoek afzonderlijk te noemen.
Hypertensie.Het hart pompt het bloed met kracht de slagaders in. Dit zorgt voor druk op de bloedvaten: de bloeddruk. Een hoge bloeddruk verhoogt je kans op hart- en vaatziekten.
Obesitas is een medische aandoening waarbij overtollig lichaamsvet is geaccumuleerd in die mate dat het een negatief effect op de gezondheid kan hebben, leidend tot een verminderde
levensverwachting en / of verhoogde gezondheidsproblemen.
Maag- en darmziekten
Gastritis bijvoorbeeld, dit is een ontsteking van het slijmvlies van de maag. Het meest voorkomende symptoom is pijn in de bovenbuik. Andere symptomen zijn misselijkheid en braken, een opgeblazen gevoel, gebrek aan eetlust en brandend maagzuur.
Huidziektes
Heb je problemen met je huid?
Dermatitis, knobbel?
De huid weegt gemiddeld 4 kilogram (8,8 lb), heeft een oppervlakte van 2 vierkante meter.
Het is het grootste menselijke orgaan.
Griep, neem de algemene griep bijvoorbeeld, we weten allemaal hoe ellendig we zijn als we griep hebben. Er zullen nieuwe interventiestudies zijn (dat is wanneer je al griep hebt)
Vaccinatie onderzoeken
Onlangs was er nog een vaccinatiestudie, die later dat jaar werd gebruikt om veel mensen te redden tijdens de ebolacrisis.
Pijnstudies
Micro-psychiatrie, gegeneraliseerde angststoornis was een van onze meest succesvolle studies, tijdens deze trial zag u de kwaliteit van leven van patiënten verbeteren.

6. Levensstijl / voeding

Je bent wat je eet.

Deze onderzoeken gaan niet over nieuwe medicijnen, maar hebben te maken met levensstijl en voeding. Veranderende gewoonten en ondersteuning. Zorg voor je lichaam, leef gezonder.
Oefening, roken, gewichtsbeheersing bijvoorbeeld.

Als u geïnteresseerd bent om deel te nemen aan onze onderzoeken of als u meer gedetailleerde informatie wenst, kunt u zich bij ons aanmelden.
We hopen dat we nu of in de toekomst een geschikte studie voor u kunnen vinden.

Registreer hier